INFORMACJE

BLOG ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA!


piątek, 6 grudnia 2013

~The Versatile Blogger~


Bardzo dziękuje Levi, Mii i Datenshi za nominację. ;*
Szczerze powiedziawszy w ogóle się tego nie spodziewałam, więc mnie niesamowicie zaskoczyłyście. ^^



Zasady:
1. Podziękować nominującemu bloggerowi na jego blogu
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu
3. Ujawnić 7 faktów o sobie
4. Nominować 7 (lub więcej) blogów
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów



Siedem faktów o mnie:

1. Mam ciemną karnację, brązowe loki i bardzo ciemne oczy (ledwo widać moje źrenice), przez co często słyszę, że wyglądam jak Włoszka. Żeby było śmieszniej sami Włosi też mnie biorą za "swoją". xD

2.W maju czeka mnie matura, a potem jeśli los będzie sprzyjał wybieram się na japonistykę. ^^

3.Jestem strasznym leniem. Uwielbiam siedzieć w ciepełku z kotem i gorzką herbatą, czytać i nie przejmować się niczym.

4. Zostałam wychowana na muzyce lat 80 i 90 oraz poezji śpiewanej. Przez większą cześć swojego życia słuchałam wszystkiego co można podczepić pod określenie "mocne brzmienie.". Jakim cudem mając 18 lat skończyłam w koreańskiej muzyce komercyjnej? Nie ma pojęcia, ale w sumie dobrze mi z nią. ^^

5. Moim ultimatem jest Kim Jonghyun. ;33 Nie mam pojęcia co takiego ma w sobie ta przerośnięta lśniąca jaszczurka, ale działa na mnie tak jak żaden inny. Może mogłabym się nawet pokusić o stwierdzenie, że to mój koreański ideał...

6. Kiedyś byłam wielką shipperką JongKey. Ale potem przyszedł Minho, wykopał Bummiego i zajął jego miejsce koło Dinozaura, a ja pokochałam JongHo jeszcze mocniej niż JongKey (ku rozpaczy mojej przyjaciółki).


7. Moja przygoda z yaoi i fanfickami zaczęła się pięć lat temu. Moja przyjaciółka przedstawiła mi cudowny świat yaoi, a silny bromance gitarzysty i wokalisty My Chemical Romance, które wtedy było moją największą muzyczną miłością, podsycał mi pomysły na opowiadania. Z tego wszystkiego powstał mój pierwszy blog, który by pewnie istniał nadal gdyby Azja i K-pop nie podpierdzielili mi serducha. ^^ 


Blogi, które nominuje:


5 komentarzy:

  1. Witam w klubie maturzystek :D Wiesz, że ja też rozważam japonistykę? :* Zazdroszczę Ci oczu i loków X3 a tak to w pozdrawiam cieplutko :**** Czekam na kolejne rozdziały Dirty Pleasure :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My maturzystki musimy się wspierać w tym ciężkim okresie. xD
      Długo się zastanawiałam, czy wole japoński czy koreański, ale w końcu doszłam do wniosku że mimo mojej miłości do kpopu to japoński jest mi bliższy. :P
      DP się pisze. :D Miałam ostatnio kłopoty z wenem (ta menda zdecydowanie jest facetem), ale na szczęście udało mi się trochę popracować. ^^
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Mam też koleżankę, którą włosi biorą za swoją i wygląda to zabawnie, kiedy chcą zagadać po włosku, a ona nie ma pojęcia o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co roku jeżdżę do Włoch do siostry, i miny tych wszystkich nieznajomych gdy mówię im po angielsku, że jestem z Polski są bezcenne. xD

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację. xD Bardzo się cieszę, że mój blog znalazł się w twoich ulubionych i jeszcze raz dziękuję za to z całego serduszka. <3 Już raz stworzyłam osobny post dotyczący Versatile Blogger (znajduje się w zakładce "nominacje") i oczywiście z przyjemnością go edytowałam, uwzględniając w nim również ciebie.^^
    Jeszcze raz bardzo dziękuję, jesteś kochana. <3

    Zazdroszczę tych wyjazdów do włoch. *.* To muszą być mega wakacje. xD Oczywiście życzę powodzenia z maturą i dostania się na japonistykę. Poznałabyś tam tylu otaku i k-popowców, że jeszcze bardziej zazdroszę. *.*
    U mnie właśnie Jongi niedawno zmiotł z pietestału i stał się moim ideałem seksowności.^^ Jednak JongKey cały czas króluje, więc też ubolewam, że przerzuciłaś się na JongHo (co nie oznacza, że tego paringu nie lubię). xD

    OdpowiedzUsuń